Wat een geweldige middag hebben we gehad dankzij Pauline

25 maart 2023

Wij hebben vanmiddag een geweldig leuke fietstour gehad van Pauline. Wat een leuke en spontane vrouw.

We hadden het geluk dat we een privétour hadden met ons 5-en.

Hierdoor kon ze haar tour helemaal aanpassen aan onze wensen en wat we al hadden gezien.

Ze wist zoveel leuke dingen te vertellen en te laten zien. Ze nam ons mee naar de lekkerste ijssalon en gaf ons veel tips waar we naar toe moesten om lekker te eten en waar we vanavond het Nederlands elftal kunnen te zien voetballen.

Dus mocht je overwegen om een fietstourtocht te doen in Rome, boek dan deze want deze is echt geweldig!!!!

Fiets Highlights en Panoramisch en Vaticaan

13 maart 2023

Hey Judith, ik wil je nog ff bedanken voor de fantastische rondleidingen. Het was veel info in korte tijd maar ik denk dat we zo niet meer konden zien. Dus nogmaals bedankt

Rome Panoramisch

13 maart 2023

Super bedankt Judith! We vonden het heel fijn om jou als gids te hebben.

Colosseum en Vaticaan

11 maart 2023

Het was een prachtig verblijf en Rome is een mooie stad we komen er nog eens terug. Voor nu hebben we heel veel gezien en dank zij jullie geleerd. Onze dank voor jullie inzet het was top. Groetjes Mark en Suzanne

Vaticaan

7 maart 2023

Hi Judith, het was geweldig!! De gids die we hadden – ben haar naam even kwijt – is volgens mij de beste in Rome, veel kennis en humor! Mochten wij nog een keer in Rome terugkeren zullen wij zeker weer een tour boeken via jullie. Fam Kramer

5,0
5,0 van 5 sterren (op basis van 766 reviews)