Vaticaanse Musea/Sixtijnse Kapel/Sint Pietersbasiliek
Hallo Judith,
Rome is een grote bezienswaardigheid en we hebben met onze kinderen hiervan genoten.
De rondleiding door het Vaticaanse Musea/Sixtijnse Kapel/Sint Pietersbasiliek is echt een aanrader. Het was indrukwekkend en overweldigend. Zeer de moeite waard.
Groetjes Bert en Maria, Romy en Remco.
Colosseum/Forum en Vaticaan
Wij kijken terug op geweldige dagen in Rome!
Rondleiding Vaticaan
We waren allen zeer tevreden over de rondleiding in het Vaticaan (van jong tot oud). Zij is een enthousiaste en deskundige dame, super!
Groet
Carolien
Colosseum/Forum Romanum
Hallo Judith,
We wilde je nog even heel erg bedanken voor je erg interessante rondleiding van het colosseum en het forum. Je bracht de gebouwen helemaal tot leven. Dankjewel voor een kijkje in het Romeinse leven 2000 jaar geleden. Onze zoon heeft ook genoten!
Met hartelijke groet,
Safira
Fiets Highlights en Appia Plus
Van de fietstochten hebben we het meest genoten! Ze waren echt top!
