Colosseum/Forum en Vaticaan en Transfers
Hi Judith, het is ondanks de hitte weer zo fijn hier in Rome. We genieten 😉! Over de gidsen waren we super tevreden: hele kundige mensen, kortom alles prima in orde 🇮🇹👍🏼👍🏼👍🏼dank jewel!
Colosseum/Forum Romanum/Palatijn
Hi Judith! We hebben gisteren een fantastische tour gehad met Irene. Onze kinderen (en wij) hebben enorm genoten en Irene wist de boys ondanks de enorme hitte steeds enthousiast en geïnteresseerd te houden. Erg leuk! Gisteravond raakten ze er niet over uitgepraat!
Colosseum/Forum Romanum/Palatijn
Hallo Judith, Pizza bakken was ontzettend leuk en lekker! De rondleiding was echt geweldig, mijn pubers vonden het ook zooo leuk!
Fiets Highlights en Sint Pietersbasiliek
Bedankt Judith, was een enorm leuke tour en tof om Rome vanaf de fiets te zien.
Fiets Highlights
Beste Judith,hartelijk dank voor de fantastische fietsrondleiding deze morgen. We kijken al uit naar onze volgende activiteiten.
