Colosseum, Vaticaan, Restaurants, Transfer
Wij hebben een super verblijf gehad, met dank aan Loes, van wie wij twee fantastische rondleidingen hebben gehad.
En we zijn nagenoeg iedere avond gaan eten in de restaurants die op je lijst staan, waren echt heel goed.
We hebben genoten en de taxi was ook heel prettig.
Fiets Highlights
We doen erg veel indrukken op en we kijken onze ogen uit. Rome is een stad om nogmaals te bezoeken. De fietstocht was erg leuk en Rosanna vertelde er mooie verhalen bij.
Leuk dat we hebben deelgenomen
Colosseum en Vaticaan
Hallo Judith, we zitten momenteel op het vliegveld, al klaar voor de terugreis.
We hebben prachtige dagen gehad en erg genoten van de excursies.
De oortjes van het Colosseum waren wel veel beter dan die van Vaticaan en bij het laatste was het verschrikkelijk druk. Maar afijn we zitten vol indrukken en hebben door alles lopend te doen ook verder veel van de stad gezien.
Dank voor het bericht en
Hartelijke groet van ons vijven!
Ostia Antica
Het was een was een mooie en interessante ochtend met Marina!
Fiets Highlights en Colosseum en Vaticaan en Panoramisch en Pizza
Bedankt voor de fijne rondleidingen! Rome was fantastisch!!
