Fiets Highlights, Colosseum&Forum, Pizza Bakken

20 April 2022

We hebben een heerlijke tijd gehad in Rome. De jongens vonden het fietsen door Rome fantastisch. Uiteindelijk is het allemaal goedgekomen met het ophalen vd koffers.

Pizza bakken was ook ern succes.

De prive rondleiding met Mario Baas was fantastisch. We konden allemaal onze vragen kwijt en vertelde allemaal interessante verhalen. De jongens gaven geen 5 sterren aan hem maar 10.000!! Haha. Dus een groot succes.

We zullen jullie aanbevelen als vrienden naar Rome gaan. En wie weet komen wij in de komende jaren een keer die kant op. Hartelijk groet, Laura, Ton, Maxim en LasseπŸ™‹πŸΌβ€β™€οΈ

Fiets Highlights en Pizza Bakken

19 April 2022

Hoi judith! Het verblijf was echt super. De fietsrit en het pizza bakken vonden de kinderen echte toppers ! En het is uiteindelijk nog gelukt om samen binnen te gaan in de galeria borgese πŸ™‚ all good. Bedankt voor de goede zorgen!

Fiets Highlights, Colosseum, Sint Pietersbasiliek, Pizza Bakken, Transfers

15 April 2022

Dag Judith

Het is zover, we zijn weer terug in ons mooie Achel!

Graag wil ik je bedanken voor de fijne, snelle en duidelijke regeling van onze citytrip in Rome! We hebben er de voorbije week enorm van genoten!

We vonden de fietstocht heel fijn! een dikke dank je wel!

We hebben een fijne, duidelijke uitleg gehad in de Sint Pietersbaseliek van Marina! En onze jongens zijn ook nog eens door haar verwend! Ze glunderen nog!

Het pizza bakken en eten heeft ons heerlijk gesmaakt!

De rondleiding op het Colosseum en het forum Romanum was heerlijk! Mijn jongens hingen aan de lippen van Anouk!

Kortom een zalige citytrip, met heerlijk weer en lekker eten!

Hier gaan we nog vaak aan terugdenken!

Lieve groetjes van ons alle 6

Guust, Bent, Nand, Wout, Erik en Griet

Rombouts- Vande Broek

Fiets Highlights, E-bike Panoramisch-Unusual, Colosseum, vaticaan

12 April 2022

Hallo Judith, nog eens hartelijk dank voor de fantastische tours.. we genieten er nog van na!

Colosseum, Fiets, Transfers

8 April 2022

Hoi Judith, ik wou graag even feedback geven over onze super city-trip. Alles was tot in de puntjes geregeld, alles was dik OK. Van transfers van de luchthaven over alle excursies was alles piekfijn in orde. Ook de fietstocht door Rome was gezellig met een superenthousiaste gids (de naam is ons onbekend maar het was een vrolijke jongedame !). Bij deze wilden wij u nog bedanken voor de supersnelle afhandeling van onze “echt-wel-last-minute” reservering. Doe de groetjes aan Loes πŸ˜‰ ! Groetjes, Annick, Marc & kids

5.0
5.0 out of 5 stars (based on 766 reviews)